Rebuild bazy danych - błąd gry

Temat na forum 'NBA 2k16' rozpoczęty przez wojder, Listopad 4, 2015.

  1. wojder

    wojder Well-Known Member

    Dołączył:
    Listopad 24, 2012
    Posty:
    2062
    Polubienia:
    429
    Dostałem taka informacje od supportu Sony. Może komuś się przyda...


    > Dzięki za skontaktowanie się z nami. Przykro nam, że masz problemyze swoją konsolą PlayStation 4. Pozwól, że zaproponuję kilkakroków, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu. Zacznijmy oduruchomienia konsoli w trybie bezpiecznym:
    > 1. Wyłącz PlayStation 4.
    > 2. Naciśnij przycisk włączenia i przytrzymaj go do usłyszeniadrugiego sygnału.
    > 4. Po usłyszeniu dwóch sygnałów, zdejmij palec z przyciskuwłączenia.
    > 5. Podłącz kontroler za pomocą kabla USB, a następnie naciśnijprzycisk PS.
    > 6. Na ekranie zobaczysz menu w trybie bezpiecznym (Recovery Menu).
    > Spośród dostępnych punktów wybierz opcję "Ponownie zbuduj bazędanych" (opcja numer 5). Krok ten nie spowoduje usunięciaTwoich danych poza plikami tymczasowymi (np. wiadomościami odinnych użytkowników, listami odtwarzania).
    > Jeżeli powyższy krok nie przyniesie rozwiązania problemu, wróć domenu w trybie bezpiecznym w sposób opisany powyżej, a następniespośród dostępnych punktów wybierz opcję "Zainicjuj PS4(zainstaluj ponownie oprogramowanie systemu)" (opcja numer 7).Krok ten wymagać będzie pobrania oprogramowania na nośnikzewnętrzny (pendrive). Więcej informacji i plik do pobraniaznajdziesz pod adresem:
    > http://pl.playstation.com/home/news/articles/detail/item663687/Inicjowanie-systemu-PS4/
    > Inicjalizacja spowoduje usunięcie wszystkich danych z dyskutwardego Twojej konsoli. Pamiętaj proszę o zrobieniu kopiizapasowej danych w przypadku użycia tej opcji.
    > Instrukcje utworzenia kopii zapasowej danych odnajdziesz podadresami:
    > http://manuals.playstation.net/document/pl/ps4/settings/data_system.html
    > http://manuals.playstation.net/document/pl/ps4/settings/backup.html
    > W przypadku dodatkowych pytań zapraszam Cię do bezpośredniejodpowiedzi na tę wiadomość e-mail lub do kontaktu telefonicznegoprzy użyciu danych poniżej.
    > Dzięki,
    > Aleksandra
    > Centrum Obsługi Klienta PlayStation
    >
    > EU.PLAYSTATION.COM
    > Centrum Obslugi Klienta PlayStation :
    > 22 397 8924
    > Godziny pracy:
    > 09:00 do 21:00 poniedzialek – piatek
    > 09:00 do 17:00 sobota
    > Nieczynne w niedzielę
    > Kliknij tutaj zeby odwiedzic
     
  2. zecik

    zecik Well-Known Member

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2012
    Posty:
    2082
    Polubienia:
    574
    poki co nie odpalam nba ^^ moze zrobia patcha i mi nie wyskoczy jakis blad czy co :D
     
  3. wojder

    wojder Well-Known Member

    Dołączył:
    Listopad 24, 2012
    Posty:
    2062
    Polubienia:
    429
    Raczej czytam, że reinstalka gry wystarcza... @Cezar ile czasu to 50 gb ciagnales?
     
  4. Cezar

    Cezar Active Member

    Dołączył:
    Październik 8, 2013
    Posty:
    913
    Polubienia:
    219
    Na razie cisnę 3 godziny ściągania przez WiFI, mam 28 gb z 46.
     
  5. Maciej8620

    Maciej8620 New Member

    Dołączył:
    Listopad 4, 2014
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Pobrałem od nowa nba i nic z tego :(
     
  6. chemik

    chemik Administracja Administrator

    Dołączył:
    Styczeń 1, 2009
    Posty:
    4503
    Polubienia:
    186
    Ja mam z płytki i owego problemu nie mam
     
  7. THE-MOST-BLUNTED

    THE-MOST-BLUNTED Active Member

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2012
    Posty:
    975
    Polubienia:
    245
    Ja mam z płyty również i wczoraj nie było opcji włączyć. Wrócę dzisiaj i sprawdzę co w konsoli piszczy.
     

Poleć forum