NBA 2k

23/11/2017

First 2k13 Full Gameplay Ronnie2k vs. LD2K – relacja

Więcej artykułów napisanych przez »
Napisane przez: guzu
Tagi: , ,

Dnia 19.09.12 odbyła się transmisja ze spotkania 2k13 Miami Heat prowadzonych przez LD2K vs. Oklahoma City Thunder prowadzonymi przez Ronnie2k. Poniżej prezentuję odczucia adiego i moje na temat gameplaya najnowszej odsłony 2k13. Zapraszam do lektury.

Pozytywy

+ nowe pick and rolls i 3 mozliwości wyboru jak ma się zachować gracz ustawiający zasłonę: split, fade, roll
+ zawodnicy bez piłki częściej wychodzą na pozycję, są aktywniejsi w ataku
+ zmiany w locie podobnie jak w poprzednich wersjach gry, te same quick plays i zmodyfikowane inbound quick plays
+ bardziej realne i efektowniejsze zbiórki – zbiera gracz będący na lepszej pozycji
+ mniej ślizgania w obronie – możliwość skuteczniejszej obrony
+ nowe podania z kozła
+ nowy efektowny zwód Westbrook’a – 0:48:22
+ nowa animacja i gestykulacje podczas „spaceru z piłką”
+ powtórki podczas meczu – ciekawe czy w lidze online także będą dostępne
+ dunk intensity meter – nie wiadomo co się z nim wiąże w dalszej rozgrywce
+ wreszcie skuteczne i możliwe akcje 2+1

Negatywy

– złote ozdobniki w szacie graficznej – dla niektórych może być to plus, nam nie przypadły do gustu
– znowu konsola trzyma wynik na styku. LBJ i Wade nie trafiają dunka podczas pogoni OKC, Westbrook nie trafia slight early wolnego, a partner z drużyny zbiera i dobija.
– czasami nienaturalna trajektoria lotu piłki
– momentami zbyt wolne podania – piłka zawieszona podczas lotu w powietrzu
– nadal skuteczne contested shot – miejmy nadzieję, że grali na default sliders

YouTube Preview Image

Ogólnie to nadal pozostaje wiele znaków zapytania. Miałem nadzieję, że autorzy podbuszują trochę po menu, po Online Association, pokazując dostępne opcje i ustawienia. Zamiast tego mieliśmy możliwość podziwiania ich gry – jeśli osoby z takimi umiejętnościami testują i tworzą gry to ja nie mam pytań czemu ta gra wygląda tak, a nie inaczej i czemu rok temu zapomnieli o ustawianiu sliderów.. Przez 20 minut czystej gry odpalili może dwie zagrywki, a tak to pokaz Pip, catch&shoot oraz Pick and Roll. O przepraszam były dwie kombinacyjne akcje Post Up Bosha. Nie wspominam już o przełączaniu się w obronie na CPU. Jeden śmieszny fakt – łącza internetowe tam mają jakością nie odstające od polskich realiów 🙂

Pozostaje nam poczekać do wtorku na demo i samemu stestować grę. Ten gameplay za wiele nam nie pokazał niestety. Szkoda, że nie grał np. DaCzar 😉

Transmisje z tego meczu możecie nadal obejrzeć pod poniższym linkiem.
http://www.twitch.tv/2k/b/332757742

Należy przewinąć do 20:28.

Podzielcie się w komentarzach swoimi spostrzeżeniami odnośnie tego gameplaya.



O Autorze

guzu

Łukasz – kilka słów o sobie.






6 komentarzy


  1. mca

    No więc moje odczucia są następujące. Zachowanie się zawodnika po PICKu mega!! Z uwagi, że mało co gram zagrywkami drużyny a sam ciągle wołam zasłony i kreuje grę jest dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem.

    Napisałeś Guzu, że wreszcie akcje and one, ale przecież w 2K12 dużo takich było ;>
    To, że dwa wsady nietrafione.. faktycznie trochę przesada, chociaż na pewno fajnie jest od czasu do czasu coś takiego zobaczyć. Generalnie jestem zwolennikiem, aby to gracz wybierał za każdym razem, kiedy zawodnik ma wsadzić a kiedy rzucić lay upa. I dobór tych momentów uzależniałbym od tego, czy zawodnik zrobi dany wsad czy też nie.

    Gestykulacje podczas rozprowadzania piłki super, dodatkowo spodobały mi się niektóre animacje podczas wchodzenia pod kosz..

    Generalnie nastawiam się, że może być fajnie w tym roku 🙂


  2. Adi

    wg. mnie troche za duzo bylo tych 2+1
    dla przykladu wezmy dwa dunki lebrona.
    pierwszy na poczatku meczu kiedy ladnie znajduje otwarta droge do kosza i pakuje nad obronca 2+1. animacja dokladnie jak w 2k12. tutaj chyba colision system nie zadzialal.
    Druga sytuacja w koncowce kiedy OKC robi run i konsola ich wyciaga wtedy lebron majac o wiele latwiejsza sytuacje cegli dunka. Powinien albo w obu sytuacjach byc foul, albo tego pierwszego dunka powinien przestrzelic. niestety znowu o sobie dal znac clutch factor i trzymanie wyniku na styku.
    mam nadzieje ze nie jest to jednak cos czego nie daloby sie naprawic sliderami.

    innowacje w grafice to raczej kwestia gustu. wolabym zeby jay-z swoj „talent” artystyczny cwiczyl w poprawianiu nba2k.com, bo tam jest nedza i bieda jesli chodzi o funcjonalnosc strony.
    nie bylo powodu poprawiac grafiki w grze skoro nie byla zepsuta.



Odpowiedz

Musisz być zalogowany by móc komentować.

Posiadasz u nas konto? Zaloguj się

Nie posiadasz konta? Zarejestruj się