NBA 2k

10/01/2012

Pierwsze wrażenia z Online Associaton by adi

Więcej artykułów napisanych przez »
Napisane przez: guzu
Tagi: , ,

W tym artykule zebrałem wszystkie spostrzeżenia adiego odnośnie 2k13. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania to może zadać je poniżej w komentarzach. News będzie uzupełniany na bieżąco.

  • Pojawiła sie nowa opcja w online/offline association.
    Mamy możliwość ustawienia naszej drużyny w simowanych spotkaniach. W coach settings znajdujemy TOTAL SIM CONTROL.
    Poniżej wymienione możliwości ustawień:

1. SCORING OPTION
– first scoring option
– second scoring option
– third scoring option

2. OFFENSE
– shot selection (average, quick shots, run&gun)
– offensive focus (balanced, post up, mid range, outside,d rive)
– offensive rebounding (transition defense, balanced, crash offensive glass)

3. DEFENSE
– defensive pressure (sag of ball, normal, pressure ball)
– defensive style (more man, more zone, balanced)
– defensive rebounding (balanced, leak out, box out)

  • abbilities zastąpione przez signature skills.

    Wchodząc na kartę gracza i przewijając strony zaraz po ratingach pojawiają nam się one wraz z krótkim opisem, co dany skill robi. W przypadku graczy którzy nie mają zadnego skilla ta strona jest pusta.

adi: Osobiscie uważam, że abbilities były naprawdę fajną rzeczą. Widać było co danym zawodnikiem można grać. Co prawda w ratingach graczy doszlo kilka nowych pozycji jak: post fadeway, post hook,  post offense i defense, niemniej jednak wiedza z abbilities bardziej przemawiała do mnie co dany zawodnik preferuje.

  • Ogromna masa trafionych contested shots, do tego konsola probująca trzymać mecz na styku.

  • adi: Można zmienić sterowanie prawej gały z isomotion/shot na shot/isomotion, czyli jednym słowem można powrocić do ustawień z 2k12. Escape drible pull ups ze starymi kontrolsami są, ale nie co inaczej. Trzymając LT i kierując prawą gałę w którymkolwiek kierunku, zawodnik zaczyna escape drible i go przerywa. Nie ma opcji rzucenia z tego nawet jak będziemy trzymać gałę do końca. W poprzedniej wersji wystarczyło trzymać dłużej gałe by zawodnik rzucał z tego escapa lub krócej by go przerwał. Teraz tylko jest przerwany z dalszą możliwoscia kozłowania. Grając chwilę na starych ustawieniach, człowiek chyba jednak chce wrócić do dryblingu prawą gałą. Pomijam już fakt że jak wbijalem pod kosz i w ostatniej fazie z przyzwyczjenia wciskałem  LT żeby rzucał to zawodnik robił przerywanego escapa. Chyba jestem gotowy na nowe kontrolsy.

  • Slidery można ustawiać tak samo jak w offline association
  • Dokonywanie zmian podczas meczu tak samo jak w 2k12
  • Możliwość simowania spotkań o jeden tydzień do przodu, w PO całą rundę można przesuwać.
  • Brak możliwości pauzy lub przyśpieszenia ligi podczas offseason
  • Zawodnicy drużyn wybierami są do All Star Game oraz konkursu wsadów i rzutu za trzy punkty
  • Brak możliwości podejrzenia ratingów rookie przed draftem jak to było w 2k12 – wreszcie znaczenie będzie miał scouting graczy
  • Z ciekawostek. Wszyscy zawodnicy z opcją gracza odrzucili swoje oferty po pierwszym sezonie. Howard jest very loyal i deklaruje swoje pozostanie w teamie w przeciwieństwie do Igoudali i Ellisa.
  • Po zrobieniu quit z ligi nie ma możliwosci ponownego dołączenia do niej – tak samo jak w 2k12
  • Niestety nie widać którym zawodnikiem kryje przeciwnik

YouTube Preview Image

  • W meczu online widac shot feedback. W lewym dolny rogu ekranu mamy cztery kwadraciki jeden pod drugim.
  1. Mówi nam czy nasz shot release był zbyt szybki, normalny, czy zbyt wolny;
  2. Ocena miejsca, pozycji oddanego rzutu;
  3. Ocena czy rzut był przy kryciu czy nie;
  4. To ocena rzutu: A, B, C, D.

Przy wszystkich tych kwadratach z boku mamy światło zielone lub czerwone mówiące czy było ok czy nie

  • nie znaleziony „clutch factor” w ustawieniach sliderów
  • na co wskazują dwa poniższe obrazki pozostawiamy do oceny już Wam 😉

  • adi: Pisałem wcześniej o możliwości zatrzymywania terminarza. Na samym początku jak dawałem pauze w górze ekranu gdzie zazwyczaj jest zegar pojawiała sie pauza. Teraz w jednym moim asso, gdy zrobiłem to przed All Star Weekend i przed trade deadline, na zagarze pojawiło się, że jest 8d2h13m do advance ligi. Dodatkowo jesli np mamy ustawioną predkosc ligi na fast (6h) i na godzinę do advance wybierzemy żeby znowu zmienić szybkość ligi na fast, to mamy od nowa liczony zegar 5:59:59. Analogicznie przy pozostałych prędkościach. Za każdym razem kiedy zmieniamy prędkość licznik bije od nowa.

  • adi: Kolejna ciekawostka to ta związana z All Star Weekend. W trakcie tygodnia pojawia nam się zakladka w menu głównym o tej właśnie nazwie. Jak wejdziemy w nią pojawia się screen taki jak poniżej.

    Mamy do wyboru:
    – Rising star challenge
    – 3PT contest
    – Slam dunk contest
    – Nba All Star Game

    Jak widać na screenie Rising Star już się odbył i poszedł sim. Zarówno 3pt jak i Slam Dunk Contest były jakby nie aktywne i nie można było na nie najechać. Mogłem zjechać na dół i wybrać All Star Game. Niestety jak pojawiało się okno czy chce to play/sim wyskakiwal error.

    Ciężko powiedzieć czy jest to zwiazane z faktem że nie ma kodu do All Star Weekend czy moze jest jakas inna przyczyna. Jak będe miał kod to postaram sie sprawdzić. W konkursie wsadów, jest dokładnie ta sama czworka co była wcześniej. Pozostaje pytanie, czy faktycznie w konkursie wsadów i rzutow za 3 będą zawodnikiami sterowali GMowie, a w meczu gwiazd będziemy mieli team up. Czy może All Star Weekend będzie tylko offline dla tych którzy mają kod, ale na rosterze ligowym.

  • Kolejną rzeczą, która może dodać ligowego smaczku jest Three-point Contest.W przeciwieństwie do konkursu wsadów, gdzie wychodzi na to że za kazdym razem bierze udział ta sama czwórka: Cunningham, T.Williams, Griffin, DeRozan, tutaj skład jest determinowany pod względem tego jak dani zawodnicy rzucali w sezonie zza linii 3pkt.
    Poniżej przedstawię ligowych liderów jeśli chodzi o ilość trafionych trójek. W pierwszej kolumnie będzie ich ilość trafionych rzutów, natomiast w drugiej %skuteczności. Adnotacja mówi, że dany zawodnik załapał się do konkursu.

    1. Douglas 206 .347
    2. J.R Smith 200 .337
    3. D. Williams 192 .330
    4. Granger 182 .371 konkurs
    5. Buddinger 173 .354 konkurs
    6. Batum 171 .353 konkurs
    7. Redd 171 .324
    8. Fry 154 .330
    9. E.Gordon 153 .414 konkurs
    10.Harden 153 .374 konkurs
    11.Mayo 153 .360 konkurs



O Autorze

guzu
Łukasz - kilka słów o sobie.




4 komentarze


  1. Chemik

    Guzu ja juz pisalem na forum co znacza te ikonki z feedbacka i wydaje mi sie ze tak wlasnie jest a nie tak jak Adi wykoncypował 🙂

    2 mysle ze jst ocena miejsca z ktorego oddajesz rzut. Czyli czy dany zawodnik ma szanse trafienia z danego miejsca (center za 3 raczej nie rzuca)
    3 to mi sie wydeje ze jest to.ikona okreslajaca czy rzut byl przy kryciu czy tez nie



Odpowiedz

Musisz być zalogowany by móc komentować.

Posiadasz u nas konto? Zaloguj się

Nie posiadasz konta? Zarejestruj się