NBA 2k

27/06/2017

Pierwsze recenzje NBA 2k14

Więcej artykułów napisanych przez »
Napisane przez: guzu
Tagi: ,
NBA2K14_FOB_FINAL_Agnostic-copy-2

Pozostało kilka dni. Kilka dni do premiery NBA2k14. W tym roku nie dane nam było nawet zagrać w demo. Taka sytuacja dawno nie miała miejsca, jeśli w ogóle miała kiedykolwiek miejsce. Z drugiej strony po tym demo i tak byśmy więcej nie wiedzieli na temat gry, bo zawsze są bardzo okrojone – 3 minuty grania to max czego moglibyśmy doświadczyć. Jednak rozczarowanie i nie niesmak pozostał. O czym świadczy brak wypuszczenia wersje demonstracyjnej gry….raczej nie należy wyciągać żadnych głębszych wniosków.

W sieci natomiast pojawiły się już recenzje NBA2k14. Poniżej postaram się wymienić najciekawsze wnioski w nich zawarte. Zapraszam do lektury.

  • Basketball isn’t easy. – tak będzie nas witał w intro LBJ,
  • gra bardzo podobnie wyglądająca do 2k14 – tłumaczone jest to zmierzchem starej generacji konsol i maksymalnym już ich wykorzystaniem,
  • chwalone systemy podań (modyfikacja podań – no look pass, bounce pass), bloków, pick and roll, CPU AI, 2k Best Play oraz Pro Stick – dla nowych graczy prosty do nauczenia mechanizm, dla graczy którzy grali w poprzednie edycje – koszmar,

  • przy kontrach zdecydowana różnica w szybkości między zawodnikami niższymi a wyższymi,
  • dużo walki na parkiecie o piłkę – gra stała się bardziej fizyczna,
  • drużyny z Euroligi wrzucone na zachętę, to raczej wizja przyszłości i pole do popisu dla 2k; brak możliwości przeniesienia tych graczy do NBA oraz ich edycji; różne ratingi tego samego gracza będącego w bazie graczy NBA i w drużynie europejskiej ; tylko 10 zawodników w każdej drużynie; każda drużyna ma ten sam styl gry – nie jest odzwierciedlony ten realny,
  • NBA 2k14 to podsumowanie wszystkich doświadczeń 2k na tej generacji konsol,

  • dobrze dopasowane domyślne slidery, które odzwierciedlają rzeczywiste statystyki,
  • poprawione odgłosy na parkiecie, niestety nadal słaba reakcja publiczności na wydarzenia na boisku,
  • dłuższe ładowanie gry na PS3 w porównaniu do X360,
  • ten sam wygląd oprawy meczowej tylko, że bez Jay-Z i bez złotych dodatków,

  • smaczki graficzne – CP3 identyczny jak w rzeczywistości, Bynum nadal bez afro, odświeżona realnie MSG w grze zmieniona nie jest,
  • bug ze zmianami z zeszłych lat – trenerzy NBA podczas przerw rzadko zmieniają więcej niż 3 graczy podczas jednej przerwy – w grze robią tak nadal często,
  • niektóre nieaktualne składy oraz dziwne ustawienia starting lineups – Granger na PF w Pacers,
  • bardzo trudne do powstrzymania zagrania pick and roll CP3 i Blake’a Griffina
  • dodane nowe statystki Heating Up i Points In The Paint,
  • zmiany zawodników podczas meczów przeprowadzane są w sposób bardziej oddający rzeczywistość.

Poniżej natomiast recenzja gry serwisu IGN

YouTube Preview Image



O Autorze

guzu
Łukasz - kilka słów o sobie.




One Comment


  1. Chemik

    Bardzo fajne podsumowanie tego co juz wiadomo 🙂 Patrząc na GTA V mogli wycisnac zdecydowanie wiecej na konsolach aktualnej generacji.. niestety chyba im sie już nie chciało 🙂

    No nic czekamy do 1-4 października i będzie wszystko wiadomo!



Odpowiedz

Musisz być zalogowany by móc komentować.

Posiadasz u nas konto? Zaloguj się

Nie posiadasz konta? Zarejestruj się